preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

 

Priloženi dokumenti:
pocetak nastavne godine.docx

e-Dnevnik

Virtualna uč. čl.8

     

Nastava u kući 7.D

Učimo zajedno

2021./2022.

 

 

2.b

AZIJSKA KUHINJA

Priloženi dokumenti:
azijskakuhinja Bozena.docx

Anketa u 1.a i 1.b

Početkom ove školske godine 2021./22.učiteljica Maja Pignar-Mijović provela je anonimnu anketu čitateljskih aktivnosti roditelja i djece polaskom u školu.  Anketa je provedena u 1.a i 1.b razredu, na prvom roditeljskom sastanku i nalazi se u privitku.

 

Putevima glagoljaša

Priloženi dokumenti:
Putevima glagoljasa Karolina.pdf

1.a

 

Vijesti

Azijska kuhinja

AZIJSKA KUHINJA U OŠ „BRAĆA SELJAN“ KARLOVAC

 

U veljači  2018. u OŠ“Braća Seljan“ Karlovac sedmu godinu za redom provodi se u okviru nastave geografije za učenike 6.razreda radionica pod nazivom „Azijska kuhinja“.  Učenici u 6. razredu osnovne škole iz nastave geografije stejču znanje o prostoru Azije. Poseban naglasak u učenju je stavljen na detaljnijem upoznavanju prostora Monsunske Azije, u okviru kojeg učenici uče o najznačajnijim državama tog prostora, kao što su Indija, Kina i Japan. U okviru nastave (blok sata) geografije, profesorica savjetnica iz geografije Božena Marković osmislila je radionicu (upoznavanje specifične hrane , poglavito izrada sushija) za učenike i time pokušala još više približiti prostor tog dijela svijeta.

Učenicima se na  satu  geografije pripremi (skuha smeđa) riža, koju konzumiraju pripravljenu u sushiju, ali i sa kuhanim povrćem i tofuom (i seitanom, dimljenom sojinom kobasicom) u kojem se nađu i poneki začini i sjemenke (tamari, sezam, kurkuma ili gomasho). Hranu učenici konzumiraju upotrebom tzv.kineskih štapića. No, prije konzumiranja riže, tofua te sushia učenici jedu instant miso juhu. Namirnice se pribavljaju i neke doniraju učenicima iz zagrebačkog  lanca trgovina zdrave hrane.

Nakon obavljene radionice u drugom školskom satu učenici rješavaju radne listiće pomoću kojih se utvrđuje i ponavlja ono znanje koje je stječeno na prethodnim satovima geografije(nastavne teme „Azija“) pa i same radionice. Uz opće geografsko te kartografsko znanje koje učenici moraju upotrijebiti da bi riješili radni listić (koncipiran u četiri veće skupine zadataka) u jednom se trebaju objasniti pojmovi koji su u radionici spominjani (npr. soja, tofu, gluten, seitan, gomashio, tamari, miso). Učenici su,  i ove kao i svake godine do sada , vrlo pozitivno i zainteresirano reagirali na organizirano.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Karolina Borak   datum: 14. 3. 2018.

Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Anketa
Koliko često ne dolaziš u školu zbog testova ili ispitivanja







Korisni linkovi
Dnevni tisak

web enciklopedije
 • Wikipedia
 • Pitaj
 • Sve o matematici
 • glazba

Korisno i zabavno

Pretraživači
 • Google
 • Yahoo

Škole u Karlovačkoj ...

Oglasnik javne nabave


Arhiva dokumenata

PORTAL ZA ŠKOLE


E-knjižnica

               


eTwinning projekti

Šk. obrok 2021./2022.


Igrajmo se s lektirom u 4.r


Primjeri dobre prakse

Lektira u stripu

Videolektira - Duga

 Videolektira - Kako je živio Anutuntun

E-lektira - Sportski život letećeg Martina

 

 





preskoči na navigaciju